COPYWRITING JA SISULOOME
Copywriting on 80% strateegiline mõtlemine, 20% kirjutamine.
Hea ettevõtja,
kujuta ette olukorda, kus sinu koduleht või e-pood on valmis…
Uksed on “avatud.”
Aga internetiavarustes ei leia sind keegi üles.
Või inimesed külastavad su lehte, aga ei osta teenust või toodet?
Suure tõenäosusega peitub viga kodulehe tekstides.
Inglise keeles on levinud ütlus “don’t judge a book by its cover.”
Ja tõesti, ei loe ainult raamatu esikaane kujundus, vaid ka PEALKIRI!
Too paneb inimesi raamatut lugema.
Sama kehtib ka kodulehe puhul.
Kirjutame sulle koos müüke toovad tekstid!
Kui soovid teada, mis kasu toob copywriting sinu ettevõttele, klikka siin!
MILLISEID TEKSTE ME KIRJUTAME?
KODULEHE TEKSTID
Kas teadsid, et sul on u 5 sekundit aega veebilehe külastajas huvi äratada?
Kui su tekstid seda ei tee, pole lehele tulevast liiklusest kasu.
Kodulehe avaleht peaks sisaldama järgmisi komponente:
- selgita, kuidas sa inimesi aidata saad
- põhjenda, miks nad peaksid sind kuulda võtma
- paku oma väidetele tõestusmaterjale
- millist toodet/teenust pakud
- kust tuleb kliendil alustada (registreeru tasuta kõnele vms)
- miks peaks klient sinuga ühenduses püsima (sind sots. meedias jälgima jne)
UUDISKIRJAD
Kas teadsid, et emaili turundus on u 50 aastat vana?
Jep, nii ta on. Ja ta pole täna kusagile kadunud. Vastupidi, ta on ettevõttes üks tulusamaid turundus- ja müügikanaleid.
Statistika kohaselt on emaili turunduses kasu investeeringu pealt 42:1-le (ehk sa kulutad 1euro ja saad tagasi 42 €!). Seega emaili turunduse keskmine ROI (return of investment) on 4200%!
Ära jäta sellist raha lauale! Aitame sul oma meililisti eest hoolitseda.
Saada neile regulaarselt uudiskirju, mille sisu loob väärtust, annab nende küsimustele vastuseid ja muudab lugejad klientideks.
MAANDUMISLEHED &
MÜÜGILEHED
Müügilehe või maandumislehe eesmärk on motiveerida klienti soovitud sammu astuma.
Jep, selle tulemusel ostab klient toote/teenuse, liitub uudiskirjaga, laeb alla tasuta materjali, helistab sulle vms. ✅
Kirjutame sulle tulemusi toova maandumislehe või müügilehe, kasutades copywritingus tuntud PAS-struktuuri ehk “Problem, Agitation, Solution.”
Hea müügi/maandumisleht:
- harib klienti tema probleemiga seoses
- selgitab talle, et mõistab klienti kirjeldades tema emotsioone ja muret
- pakub lisandväärtust loova lahenduse tema murele
- vahendab toote/teenuse kõige olulisemaid kasutegureid
SEO BLOGIARTIKLID
Orgaanilise lehe liikluse salarelv
Blogiartiklitest on mitmes võtmes kasu:
- järjepidevad ja kvaliteetsed blogitekstid muudavad su ettevõtte mingil alal eksperdiks
- toovad “juhuslikku” liiklust Google’i otsingumootorist sinu lehele
- harivad võimalikke kliente ja loovad väärtust (kuldaväärt sisu)
- annavad sisu ka sotsiaalmeedia jaoks (sest kellegil pole aega koguaeg uut sisu nende jaoks luua)
Kirjutame sulle SEO blogiartiklid, mis meeldivad otsingumootoritele ja sinu lehe külastajatele.
TOOTEKIRJELDUSED
Tootekirjeldused peaks veenma klientide ostma
Millist kasu toovad su ettevõttele tootekirjeldused?
- Selgitab toote funktsioone ja omadusi.
- Esitleb toote unikaalseid müügiargumente (USP – unique selling proposition).
- Parandab lehe otsingumootori tulemusi (SEO).
- Vastab klientide küsimustele.
- Aitab luua kliendi jaoks väärtust.
- Loob emotsionaalse sideme toote ja kliendi vahel.
- Suurendab usaldust ja läbipaistvust.
- Tugevdab brändikuvandit.
Mis seal ikka, hakkame pihta!
SOTSIAALMEEDIA POSTITUSED & REKLAAMID
Järjepidevalt brändihäälega kooskõlas sisu viib sihile
Soovid sihtgrupile asjalikku või meelelahutavat sisu sotsiaalmeedias luua? Või tahad hoopis toodet/ teenust promoda?
Kirjutame sulle ettevõtte brändi tugevdavad pealkirjad või sisutekstid, mis äratavad sihtgrupis tähelepanu, tõstavad kogukonna tunnet ja arendavad suhtlust.
Copywriting - teenus sobib sulle, kui:
soovid oma äri kasvatada
tahad otsingumootorites välja tulla
tahad oma teenuseid/tooteid müüa ilma, et kõlaksid nagu 90-ndate telefonimüüke teostav müügiagent
tahad tugevdada olemasoleva brändi mainet
tahad olla veebis autente ja iseloomult meeldejääv
tahad suhelda klientidega silmakõrgusel
soovid luua kiiresti äratuntava ja meelt lahutava brändihääle
sul puudub aeg, kogemus või loovus, et ise tekste kirjutada
Sind ootavad teisel pool koostööd...
sinu ettevõtte näo ja moe järgi veebilehetekstid, mis sulatavad südamed (kui see on sinu eesmärgiks 😉) ja sillutavad tee müükideni
lihtsasti loetavad, arusaadavad tekstid, mis kõnetavad sihtgruppi
sobivad, konkreetsed CTA-d (ehk call to action nupud), pealkirjad ja sloganid, mis panevad inimesi tegutsema
tasuta spikker & nipid edasiste sisutekstide loomiseks
Kuidas näeks meievaheline koostöö välja?
1. Alustuseks saame tuttavaks! Saada meile palun email, milles kirjeldad oma ettevõtet ning selle eesmärke. Anname omalt poolt teada, kuidas saame sind aidata nende saavutamises.
2. Soovid koostööga alustada? Hea uudis. Sel juhul küsime sinult lisainfot, et saaksime sinu ootustele vastata ja tulemuslikke tekste kirjutama hakata. Loeme läbi sinu saadetud materjalid ja vajadusel esitame sulle lisaküsimusi, et saaksime teada, mis eristab sind sinu peamistest konkurentidest, kuidas lahendab su toode/teenus kindlat probleemi ja milline on sinu väärtuspakkumine.
3. Nagu juba ülal mainutud sai: 80% copywritingust on uurimistöö, eeltöö, strateegiline analüüs ning vaid 20% kirjutamine. Alustame kogutud andmete põhjal edasise uurimistööga: teeme väikse turu-uuringu, uurime sinu konkurente, sukeldume sinu ideaalse kliendi mõttemaailma ja teeme märksõnade analüüsi, mida tekstis kasutama hakkame.
4. Analüüsime uurimistöö tulemusi, loome väikse müügistrateegia, katsetame ja kirjutame. Loeme teksti uuesti läbi ja teeme muudatused. Seejärel esitame sulle esimese mustandi.
5. Anna meile tagasisidet. Ole aus ja ütle, mis sulle sobib ja mis mitte. Meile on tähtis, et saaksid parima tulemuse.
6. Teeme sinu tagasiside põhjal korrektuurid. Esitame lõpliku versiooni sulle üle vaatamiseks. Kui sulle tekst sobib, siis ta ongi valmis.
7. Hurraaah! Tekst on valmis! Kui vajad copywritinguga seoses lisaks abi või tagasisidet, jätkame sinuga meeleldi koostööd!