Turundus 

Kui sul on olemas e-pood või koduleht, aga sind ei leita üles ning sinu potentsiaalne klient ei jõua sinu lehele, siis aitame sul luua turundusstrateegia, mis kõnetab sinu klienti ja toob kliendi sinu lehele. Kujuta ette olukorda, kus sinu koduleht või e-pood on valmis, uksed on “avatud”, aga internetiavarustes ei leia sind keegi üles. Ainult Facebooki lehel reklaamimisest ei piisa, sest orgaanilise jagamisega jõuad väga väheste enda lehte jälgivate inimesteni. Kui sa seda teksti loed, siis tõenäoliselt on see olukord sulle tuttav 😊.

Hea uudis on see, et me saame sind aidata ja oskame su kodulehe või e-poe «käima tõmmata».

Meie jaoks on kodulehe või e-poe käivitamine mitmest etapist koosnev tegevuste jada. Me loome sulle turundusstrateegia, mida jälgides jõuad enda klientideni ja ka müükideni.

Vajalikud etapid turundusplaani paika panemiseks

digital marketing service, digital marketing, strategic marketing, marketing, social media marketing, linkedin, instagram, facebook, strategic marketing, turundus, marketing, sotsiaalmeedia, facebook, instagram, linkedin, netiturundus, interneti turundus, strateegiline turundus, nimini, ärikonsultatsioonid, nõustamine

1. Kaardistame koos sinuga sinu põhilised konkurendid.

2. Kaardistame sinu eesmärgid ehk kuhu sa tahad välja jõuda? Kui palju käivet sa soovid saada ja millise aja jooksul? 

3. Paneme koos sinuga paika sinu sihtgrupid, kelleni sa soovid jõuda.

4. Mõtleme koos sinuga läbi, millist väärtust sa enda kliendile pakud. 

5. Õpetame sind looma sinu sihtklienti huvitavat sisu. 

6. Analüüsime ja töötame välja strateegilised kanalid, mille kaudu sa sihtkliendini jõuad. 

Sotsiaalmeedia postitused

Mida tuleb arvestada sotsiaalmeedia postituste puhul? 

digital marketing service, digital marketing, strategic marketing, marketing, social media marketing, linkedin, instagram, facebook, strategic marketing, turundus, marketing, sotsiaalmeedia, facebook, instagram, linkedin, netiturundus, interneti turundus, strateegiline turundus
  1. Tugev turundus algab selgest sõnumist, mis on otsekohene ja sihtgrupile arusaadav.
  2. Postitus võiks põhineda jutustusel ehk omada narratiivi.
  3.  Hea postitus arvestab kultuurilist eripära olles selleks kas ühiskonnas levivad trendid või popkultuur.
  4. Oskuslikud sotsiaalmeedia postitused tugevdavad sinu brändi mainet
  5. Meisterlikud postitused toimivad konversiooni (CTA – call to action) abil tuues kliendi sinu kodulehele!
Scroll to Top