E-POED JA KODULEHED 

Tänapäeva digitaliseerunud maailmas ei piisa enam ainult kodulehe või e-poe olemasolust.

 

Müükide saamiseks tuleb äriline tegevus e-kaubanduse strateegiaga ühendada. 

 

E-kaubanduse strateegia on nagu teejuht sinu ärile. Nagu ka autot pole mõtet juhtida, kui sihtkoht on teadmata – sama kehtib e-äris. 

 

Meie jaoks on e-poe või kodulehe loomine kindlatest tegevustest koosnev protsess.

Kusjuures mitte ühtegi neist ei tohiks vahele jätta ja ka tegevuste tegemise järjekord on oluline. 

 

Asume tööle! 

E-POE VÕI KODULEHE LOOMINE ETAPPIDES

strateegia, strateegiline nõustamine, e-poe käivitamine, kodulehe tegemine, wordpress, ui/ux design, kodulehe koolitus

1. Mõtleme koos sinuga läbi ja kirjeldame selle maagilise “miks” ning kaardistame probleemi. Miks sa seda teed? Millist oma kliendi probleemi või vajadust sa enda toote või teenusega rahuldad?

2. Arendame koos sinuga pildi või kontsepti su sihtkliendist, kellele sa oma toodet või teenust pakud.

3. Kaardistame koos sinuga ära sinu põhilised konkurendid.

4.  Selgitame välja märksõnad, millega soovid otsingumootorites välja tulla. Nendele hakkad oma e-poes või kodulehel sisu looma.

5. Paneme paika e-poe või kodulehe struktuuri, mis on vastavuses sinu kliendi vajadustega ja toob sulle müüginumbrid. 

6. Loome e-poe või kodulehe visuaalid ja disaini

7. Ehitame sulle hästi toimiva ja kaasaegse kodulehekülje, mis on hiljem lihtsasti hallatav. 

8. Teeme sulle lehepealse SEO ehk optimeerime lehe otsingumootoritele. 

9. Teeme sulle kahe tunnise kodulehe haldamise koolituse, et saaksid hiljem lihtsasti lehel uuendusi teha. 

Kui kõik loetletud sammud on tehtud, siis on koduleht valmis. Võid uksed lahti teha. 😊  

Siis algab sinupoolne tõsine töö, ehk kodulehele liikluse toomine, mille osas saame sind ka aidata!

Scroll to Top