TURUNDUS

Hea ettevõtja, 

 

kujuta ette olukorda, kus sinu koduleht või e-pood on valmis,

uksed on “avatud”, aga internetiavarustes ei leia sind keegi üles. 

Ainult Facebooki lehel reklaamimisest ei piisa, sest orgaanilise jagamisega jõuad väga väheste enda lehte jälgivate inimesteni. 

 

Kui sa seda teksti loed, siis tõenäoliselt on see olukord sulle tuttav, kas pole? 😊

Hea uudis on see, et saame sind aidata. Oskame su kodulehe või e-poe «käima tõmmata».

Meie jaoks on kodulehe või e-poe käivitamine mitmest etapist koosnev tegevuste jada. Loome sulle turundusstrateegia, mis toob sulle klientidid ja müügid.

KUIDAS LUUA TURUNDUSSTRATEEGIA?

digital marketing service, digital marketing, strategic marketing, marketing, social media marketing, linkedin, instagram, facebook, strategic marketing, turundus, marketing, sotsiaalmeedia, facebook, instagram, linkedin, netiturundus, interneti turundus, strateegiline turundus, nimini, ärikonsultatsioonid, nõustamine

1. Kaardistame koos sinuga sinu põhilised konkurendid.

2. Kaardistame sinu turundusalased eesmärgid ehk kuhu sa tahad välja jõuda? Kui palju käivet/kliente soovid saada ja millise aja jooksul? 

3. Paneme koos sinuga paika sinu sihtgrupi, kelleni sa soovid jõuda.

4. Mõtleme koos sinuga läbi, millist väärtust sa enda kliendile pakud. Selle põhjal hakkad end hiljem turundama.  

5. Õpetame sind looma sinu sihtkliendi jaoks huvitavat sisu

6. Analüüsime ja töötame välja strateegilised kanalid, mille kaudu sa sihtkliendini jõuad. 

KUIDAS LUUA HÄID SOTSIAALMEEDIA POSTITUSI? 🤔

digital marketing service, digital marketing, strategic marketing, marketing, social media marketing, linkedin, instagram, facebook, strategic marketing, turundus, marketing, sotsiaalmeedia, facebook, instagram, linkedin, netiturundus, interneti turundus, strateegiline turundus
  • Tugev turundus algab selgest sõnumist, mis on otsekohene ja sihtgrupile arusaadav.

  • Postitus võiks põhineda jutustusel ehk omada narratiivi. Tee postituste lugemine inimestele huvitavaks: kirjelda olukorda või oma tundeid, lisa draamat.

  •  Hea postitus arvestab kultuurilist eripära olles selleks kas ühiskonnas levivad trendid või popkultuur.

  • Oskuslikud sotsiaalmeedia postitused tugevdavad sinu brändi mainet. Nad on vastavuses su brändi häälega. 

  • Meisterlikud postitused sisaldavad alati konversiooni ehk CTA’d (call to action)  pannes neid tegema mida sa just tahad: klikkama lingil, lisama end nimekirja jne. 

  • Head postitused loovad alati väärtust. Nad on õpetlikud, abistavad, huvitavad või lõbusad. Pea meeles, et teed seda oma klientide jaoks 😉

Niisiis, kas su ettevõttel on turundusstrateegia olemas?

Kui ei, siis on aeg tööle asuda!

Scroll to Top