E-KAUBANDUSE STRATEEGIA

E-kaubanduse strateegia aitab sul oma äri otstarbekaks ja kasumlikuks muuta.

 Hea e-poe omanik, 

 

kas timmid igapäevaselt tasulisi reklaame?

 Teed veebilehel uuendusi?  Vastad klientide päringutele?

 Hoiad silma laojääkidel… 

…ja vaatamata sellele toob sinu e-pood kesised numbrid selmet, iga kuuga käivet tõsta? 

Sa hoolid oma ettevõttest, klientidest ja iseendast, aga…

…need pidevad pikad päevad justkui ei aitaks üldse?

 

Sa ei oska sellele olukorrale lahendust leida. Tea, et sa pole üksi. 

 

Oleme mitmel e-poe omanikul aidanud kliente juurde saada, müüke tõsta ja konkurentsivõimelisemaks saada. 

Seda e-kaubanduse strateegiaga. 

 

E-kaubanduse strateegia on äriliste eesmärkide saavutamiseks koostatud tegevuskava. E-kaubanduse strateegia ühendab ettevõtte erinevad aspektid ning koosneb sellistest osadest:
 

  • Bränd, mis tagab eristumise konkurentidest nii visuaalselt kui sõnumite ja stiili poolest.

  • Turunduskanalid, nagu koduleht/e-pood, sotsiaalmeediakontod ning e-post, mille kaudu ettevõtte sõnumit levitada ja uusi kliente leida. Loe lähemalt, kui oluline on äris turundusstrateegia.

  • Sihtrühm ehk kliendid, sest kõikidele inimestele maamunal turundada on väga kallis ja ebatõhus. Erinevatele gruppidele inimestele pole võimalik isiklikku lähenemist pakkuda, kui sihtgrupp on liiga lai.

  • Eelarve ja numbrid, mille tulemusena valitakse välja peamised tulemusnäitajad, millega äri piirmäärasid jälgida ja analüüsida. See aitab kaasa finantsasjade korrashoiule ja planeerimisele.

Strateegia nagu teejuht, mis juhatab ettevõtte läbi keerulise ärilise maastiku, võimaldades sul saavutada oma eesmärke ja püsida edukana.  ⛳️

MILLEST ALUSTADA E-KAUBANDUSE STRATEEGIA LOOMISEL?

nimini, e-kaubanduse strateegia, äristrateegia, äri kasvatamine

1. Viime läbi sinu ärimudeli analüüsi. Vaatame üle, mis on siiani toiminud ja mida tuleb parandada. 

2. Mõtleme koos sinuga läbi ja kirjeldame selle maagilise “miks” ning kaardistame probleemi. Miks sa seda teed? Millist oma kliendi probleemi või vajadust sa enda toote või teenusega rahuldad?

3. Selgitame välja, kes on sinu sihtklient, kellele sa oma toodet või teenust pakud. Loome sinu kliendi avatari ehk persoona. 

4. Kaardistame koos sinuga ära su sinu peamised konkurendid turul.

5.  Selgitame välja sinu ettevõtte tugevused ja nõrkused ehk viime läbi SWOT-analüüsi

6. Paneme paika sinu väärtuspakkumise ehk kuidas aitad sina inimesi ja millist lisandväärtust loob su ettevõte turul. 

7. Püstitame sinu ettevõtte vajadusi arvesse võttes nii lühiajalised kui ka pikaajalised eesmärgid, mille poole pürgida. Kui on fookus olemas, siis tulevad ka tulemused!

8. Vaatame numbrid üle ja paneme paika su ettevõtte eelarve, valime välja peamised tulemusnäitajad, et sul oleks sammud selged, kuidas püsitatud eesmärke saavutada ja neil silma peal hoida. 

9. Paneme pusletükid kokku ja loome sinu ärile individuaalse e-kaubanduse strateegia. 

10. Check in: kohtume poole/aasta pärast uuesti ja vaatame tulemused üle, analüüsime, mis ei toiminud ja mida võiks paremini teha. 

E-kaubanduse strateegiaga suunad oma äritegevused otsetarbekatesse kanalitesse ja õigele sihtrühmale säästes nii enda aega kui ka vahendeid. ♻️

Sul on ettevõtte, aga ta ei arene nii nagu soovid? 

Lepime meiega kokku 30-minutiline tutvumissessioon, mille käigus me:

 

  • kaardistame su ettevõtte põlevad probleemid;

  • seame sulle tulevased S-M-A-R-T ärieesmärgid;

  • paneme paika järgmised tehtavad sammud.

 

Sõltumata sellest, kas sellest koorub välja hiljem koostöö või mitte, lahkud igal juhul selge visiooni ning praktiliste soovitustega oma ettevõtte koheseks parandamiseks. 

Alustuseks saame tuttavaks! 

Scroll to Top