Sotsiaalmeedia turundus – millest alustada ?

Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval äärmiselt oluline osa iga ettevõtte turundusstrateegiast. See võimaldab meil jõuda suure hulga potentsiaalsete klientideni ning luua nendega tugevamaid suhteid.

Sotsiaalmeedia turundus võib olla äärmiselt võimas vahend Sinu ettevõtte kasvu ja edukuse jaoks.

Oluline on olla pidevalt kursis uute võimaluste ja strateegiatega ning kohandada oma lähenemist vastavalt oma sihtgrupi vajadustele ja ootustele.

Sotsiaalmeedia turundusega alustades tuleb silmas pidada järgmisi olulisi punkte:

  • Edu ei tule kiiresti
  • Mida kallim toode, seda rohkem võtab usalduse loomine potentsiaalsete klientide hulgas aega 
  • Lisaks postitustele tuleb laiema publikuni jõudmiseks teha ka tasulisi reklaame
  • Testi, testi, testi

Toon välja mõned põhjused, miks sotsiaalmeedia turundus on nii oluline, ning näpunäited kaasahaarava sisu loomiseks erinevatel platvormidel:

  • Suur publik: sotsiaalmeediaplatvormidel on miljardeid aktiivseid kasutajaid igal päeval. See annab Sulle võimaluse jõuda suure hulga inimesteni üle kogu maailma
  • Suhtlemine klientidega: sotsiaalmeedia võimaldab Sul oma klientidega otse suhelda. See annab Sulle võimaluse saada tagasisidet, vastata klientide küsimustele ja luua tugevam suhe oma sihtgrupiga.
  • Bränditeadlikkus: regulaarne sotsiaalmeedias aktiivne olemine aitab suurendada bränditeadlikkust. Sinu brändi korduv „pildis olek“ muudab brändi inimeste jaoks usaldusväärsemaks.
  • Sihtgrupi suunamine: sotsiaalmeedia platvormid pakuvad võimalust sihtida oma sõnumit konkreetsetele demograafilistele gruppidele ja konkreetsete huvidega  inimestele.
  • Kontroll turundussõnumite üle: sotsiaalmeedia annab Sulle täieliku kontrolli oma turundussõnumite levitamise üle. Saad planeerida postitusi ja kampaaniaid oma ajakava järgi.

Sotsiaalmeedias kaasahaarava sisu loomine

  • Tunne oma sihtgruppi: enne sotsiaalmeediakampaaniate alustamist mõtle läbi ja kirjelda enda sihtgrupp ehk persoonad. Loo sisu, mis on neile väärtuslik ja huvitav.
  • Loo mitmekesine sisu: kasutage erinevat sisu, nagu tekst, pildid, videod, küsitlused ja küsimused – nii hoiad sisu mitmekesisena ja huvitavana.
  • Kasuta kvaliteetseid pilte ja videosid: kvaliteetne visuaalne sisu püüab pilku ja toetab Sinu brändi identiteeti. Investeeri headesse fotodesse ja videotesse.
  • Planeeri postituste sisu: Loo sisuplaan, mis hõlmab regulaarseid postitusi. See aitab Sul säästa enda aega ja olla klientide jaoks olemas.
  • Kasuta hashdage: hashdagid aitavad postituse levikus ja nähtavuses. Kasuta neid asjakohaselt ja piiratud arvul. Hashdag töötab Instagrammis, aga ei tööta Facebookis.
  • Suhtle oma jälgijatega: vasta kommentaaridele ja sõnumitele. See näitab, et hoolid oma jälgijatest ja loob hea suhte.
  • Jälgi ja mõõda tulemusi: kasuta sotsiaalmeedia analüütikat, mõõda oma kampaaniate tulemusi. Vaata, milline sisu toimib kõige paremini ja kohanda vastavalt sellele oma strateegiat.
  • Ole loov: katseta uusi ideid ja lähenemisviise. Loovus ja originaalsus tõmbavad tähelepanu.
  • Jutusta lugusid: inimesed armastavad lugusid. Jutusta oma brändi lugu ja klientide kasutajakogemusi teie toodetega.
Scroll to Top